Az emelt díjas szolgáltatás (EDSZ) az arra kijelölt hívószámokon elérhető értéknövelt szolgáltatás, mely különböző távközlési csatornákon nyújtható, például SMS-ben, MMS-ben és hanghívás alapon, valamint wapon. Az igénybevételéhez Számlás Előfizető esetén hitelkeret (Univerzális egyenleg) szükséges.
Az emelt díjas számokon keresztül elérhető szolgáltatásokat főleg külső tartalomszolgáltatók nyújtják a Telenor hálózatán keresztül, így a szolgáltatások nem tekinthetők a Telenor saját szolgáltatásának. Pl. tartalom letöltése, előzetes regisztráción alapuló, bizonyos időközönként, meghatározott csatornán - pl. SMS-ben- tartalom küldése. Minden elküldött tartalom fizetendő, akkor is, ha az nem kerül megnyitásra.
A Telenor a tartalomszolgáltatások esetében csak a szolgáltatás használatával kapcsolatban tud felvilágosítást nyújtani; a tartalommal, a szolgáltatás részleteivel, a felmerült problémákkal és a jóváírási kérelemmel kapcsolatosan a tartalomszolgáltatótól kérhetsz információt, vagy náluk tehetsz panaszt.