Red Bull MOBILE
EN

Gyakori kérdések

Ahhoz, hogy el tudd kezdeni használni a kártyádat,
a következőket kell tenned:

1. Helyezd be a SIM-kártya a készülékbe!
2. Kapcsold be a telefont!
3. Add meg a 4 jegyű PIN kódod, amelyet a plasztikkártyán találsz!
4. Aktiváld a kártyát az alábbi lehetőségek segítségével:

  • Red Bull MOBILE Online
  • 171 – díjmentesen hívható
  • 20/2000000 (másik SIM kártyáról indított hívással. A hívás díjköteles.)

Mi az az időszaki díj?

Az első időszaki díj az aktiválást követően a kezdőegyenlegből időarányosan azonnal levonásra kerül. A Red Bull MOBILE Access (Expressz) tarifacsomag időszaki díj megfizetése mellett vehető igénybe.
Az időszaki díjért az Előfizető az adott kártyás ciklusban belföldön a Red Bull MOBILE internetes portáljához úgy fér hozzá hogy, ezzel egy időben más aktív adatcsomagot vagy az adategyenleget nem használ fel. Az első időszaki díj levonását követően az időszaki díj minden ciklus kezdőnapján (esedékességkor) levonásra kerül.
Amennyiben nem áll rendelkezésre elegendő összeg a kártyás egyenlegen, akkor az Előfizető a Red Bull MOBILE internetes portáljához csak más aktív adatcsomag vagy az adategyenleg terhére férhet hozzá.
Amennyiben pedig kártyás ciklus közben feltöltésre kerül a kártyás egyenleg, az időszaki díj, az érte járó átalánydíjas belföldi portál hozzáférés biztosítása mellett adott ciklusban levonásra kerül.

Mobilinternet beállítások lekérése

Ellenőrizd, hogy a GPRS beállítások helyesek-e.

Az internetbeállításokat a +36209000749-es számra elküldött SMS segítségével újra lekérheted (az elküldött szöveg BEA legyen). A visszaérkező beállítások az 1111-kóddal menthetőek el.

Mobiltelefonos böngészés esetén leginkább az ’online’ vagy a ’wap’ apn használata preferált.

Hogyan tudom elérni a Red Bull MOBILE mobilportált?

A Red Bull MOBILE mobilportál mobilinterneten keresztül érhető el, ezáltal tudjuk biztosítani a díjmentességét az előfizetőink számára.

Kapcsold ki a WiFi kapcsolatot a mobilodon, és engedélyezd az adatforgalmat.
WiFi kikapcsolása:
Beállítások > Vezeték nélküli és mobilhálózatok > Wifi kikapcsolása

Adatforgalom engedélyezése:
Beállítások > Vezeték nélküli és mobilhálózatok > Mobilhálózatok > Adatok engedélyezése

Hogyan tudok rálépni az internetre a mobilomról?

Ellenőrizd, hogy az adatforgalom engedélyezve van-e.
Beállítások > Vezeték nélküli és mobilhálózatok > Mobilhálózatok > Adatok engedélyezése

Ellenőrizd, hogy a helyes beállítások vannak-e beállítva a készülékeden.
Red Bull MOBILE Internet beállítások:
* Name: Mobil Online
* Hozzáférési pont (APN) neve: online
* Proxy: 84.225.255.1
* Port: 8080
* MCC: 216
* MNC: 01
* APN Typ: default,supl
* APN Protokoll: IPv4

Miért került letiltásra az Online Ügyfélszolgálat azonosítóm?

Ha többszöri próbálkozásra is sikertelen a belépés (Pl.: mert hibás nevet vagy jelszót adtál meg), a rendszer zárolja a felhasználói nevet, és csak bizonyos idő elteltével tudsz ismét belépni, amikor a zárolás már lejárt. Erre biztonsági okokból van szükség, hogy a visszaéléseket kiküszöböljük. 

Olyan eset is elképzelhető, hogy azért nem tudsz belépni, mert belépési neved le van tiltva saját kérésedre, vagy a rendszer adminisztrátora által. Ilyenkor megvárhatod, amíg a letiltás véget ér, vagy az ügyfélszolgálaton keresztül kérheted a letiltás okának ellenőrzését.

Hogyan adhatok meg jelszót, és hogyan változtathatom meg?

Kártyaszintű jelszavad megadására/módosítására lehetőséged van:

  • Személyesen bemutatótermeinkben: személyazonosító okmányaid (személyi igazolvány/útlevél/új jogosítvány, valamint lakcímigazoló kártya) bemutatásával, 
  • A Telenor Online ügyfélszolgálati oldalain keresztül az "Alapadatok"
    menüponton belül,
  • Telefonon a 06 20 2000 000 - ahol azonnal ügyintézőnkkel beszélhetsz (a szám hívása a Telenor hálózatába irányuló hívás díjával egyezik meg), vagy a 1220-as ügyfélszolgálati számunkon
    (Telenor magyarországi hálózatából díjmentesen hívható).

Telefonon jelszó módosítására csak a régi jelszó megadásával van lehetőség, így amennyiben elfelejtetted jelszavad, azt csak személyesen és a Telenor Online felületen tudod módosítani.

Befizettem a számlámat, mégsem tudok telefonálni, mi lehet az oka?

Amennyiben a Telenor Online ügyfélszolgálati oldalain, ATM-en, vagy Telenor üzletek egyikén fizeted be telefonszámládat, úgy az rendszereinkben azonnal látható lesz. Banki átutalás esetén azonban 1-2 banki munkanap, míg postai csekkel történő befizetésnél akár 5-8 nap is eltelhet, amíg befizetésed megérkezik, és erről tudomást szerzünk. Ezen befizetési módoknál ezért javasoljuk, hogy az ÁSZF alapján történő esetleges korlátozás elkerülése érdekében küldd el nekünk a késedelmes befizetést igazoló bizonylatot a 06 1 464 6130-as faxszámra. A késedelmes befizetés elkerülése érdekében, figyelmedbe ajánljuk a Csoportos beszedési megbízás lehetőségét. 

Mit jelent a számlámon a telefonszámla-befizetési díj?

A postai úton és a Telenor értékesítési pontjain történő telefonszámla-befizetésekért (2008. augusztus 21-től) bruttó 125 Ft-os adminisztrációs díjat számolunk fel, mely a következő havi számlában jelenik meg.

A gyorsabb, kényelmesebb és díjmentes befizetésre az alábbi lehetőségek állnak rendelkezésre: 

  • Csoportos beszedési megbízás 
  • Bankkártyával, ATM automatán történő befizetés 
  • az Online ügyfélszolgálati oldalalon keresztüli online bankkártyás befizetés
  • MobilFizetés szolgáltatás használatával történő befizetés
  • Banki átutalással történő befizetés. 

Mit jelent a számlámon a mobiltartalom-szolgáltatás tétel?

Az emelt díjas szolgáltatás (EDSZ) az arra kijelölt hívószámokon elérhető értéknövelt szolgáltatás, mely különböző távközlési csatornákon nyújtható, például SMS-ben, MMS-ben és hanghívás alapon, valamint wapon. Az igénybevételéhez Számlás Előfizető esetén hitelkeret (Univerzális egyenleg) szükséges. 

Az emelt díjas számokon keresztül elérhető szolgáltatásokat főleg külső tartalomszolgáltatók nyújtják a Telenor hálózatán keresztül, így a szolgáltatások nem tekinthetők a Telenor saját szolgáltatásának. Pl. tartalom letöltése, előzetes regisztráción alapuló, bizonyos időközönként, meghatározott csatornán - pl. SMS-ben- tartalom küldése. Minden elküldött tartalom fizetendő, akkor is, ha az nem kerül megnyitásra. 

A Telenor a tartalomszolgáltatások esetében csak a szolgáltatás használatával kapcsolatban tud felvilágosítást nyújtani; a tartalommal, a szolgáltatás részleteivel, a felmerült problémákkal és a jóváírási kérelemmel kapcsolatosan a tartalomszolgáltatótól kérhetsz információt, vagy náluk tehetsz panaszt.