Előfizetői adatok módosítása
I. Átírás
a) Eladó részéről szükséges dokumentumok:
- személyi igazolvány
- Előfizetői szerződés
- SIM-kártya
- lemondó nyilatkozat
- nyilatkozat aláírása a fennmaradt költségek kifizetéséről
b) Vevő részéről szükséges dokumentumok:
Az új előfizetés vásárlása esetén szükséges dokumentumok
Az átírás díja:
Alkalmanként bruttó 4690 Ft, magánszemélyről közvetlen hozzátartozóra történő átírás esetében.
II. Név- és címváltozás
Állandó lakcím vagy az Előfizető nevének módosítása:
Amennyiben az Előfizető állandó lakcíme vagy neve változik meg, a módosítás díjmentesen kérhető, de ebben az esetben csak személyes vagy írásban történő bejelentést tudunk elfogadni.
A módosítás az alábbiak szerint kérhető:
- írásban jelszó vagy ügyfélszám feltüntetésével levelezési címünkre (Telenor Magyarország Zrt. Adminisztrációs Háttériroda, 2045 Törökbálint, Pannon út 1.), küldött kérelemmel. A kérelemhez minden esetben csatolni kell a változást igazoló iratok másolatát. Fontos, hogy kizárólag az Előfizető aláírásával ellátott kérelmet fogadjuk el!
- személyesen a Telenor bármely bemutatótermében. Személyes eljárás esetén a következő dokumentumra lesz szüksége:
Magyar állampolgárságú személy:
- az Előfizető személyi igazolványa vagy útlevél vagy új típusú vezetői engedély
- a változást igazoló iratok.
Fontos, hogy ebben az esetben meghatalmazást nem fogadunk el.
Külföldi magánszemély:
Címmódosítás:
- a külföldi magánszemély tartózkodási engedélye, amelyben szerepel az új cím
Névmódosítás:
- az új tartózkodási engedély, amelyben szerepel az új és a régi név, illetve amennyiben az Előfizető régi nevét nem tartalmazza az új tartózkodási engedélye, akkor az új nevet tartalmazó tartózkodási engedély és a névváltozást igazoló jogerős határozat.
III. Számcsere
A Számcsere szolgáltatás segítségével lehetőséged van a jelenlegi telefonszámodat egy másik, általunk ajánlott számra kicserélni.
A számcsere díja: bruttó 5 625 Ft.
A meglévő telefonszám egyedi hívószámra is cserélhető, ha a kért szám még szabad és kiadható.
Az egyedi hívószám díja bruttó 6 250 Ft.
A számcserével egy időben kérheted a Szövegbemondás szolgáltatást, melynek segítségével a régi telefonszámodat hívók egy általad elmondott tájékoztatást kaphatnak az új számról.
- A Szövegbemondás szolgáltatás egy vagy két hónapra - ezt a megrendeléskor kell eldöntened - kizárólag a számcserével egy időben rendelhető meg, a későbbiekben erre nincs lehetőség!
- A szolgáltatás díja egy hónap megrendelése esetén bruttó 1 250 Ft, két hónap megrendelése esetén bruttó 2 500 Ft. A szolgáltatás a lejárat előtt lemondható; ebben az esetben a szolgáltatás teljes havi díját kiszámlázzuk.
A Számcsere és a Szövegbemondás szolgáltatás díjait a következő számlán terheljük.
IV. Titkosítás
Telefonkönyvtiltás
A szolgáltatás igénybevételével az Előfizetői szerződésen általad megadott név, állandó lakhely és telefonszám nem jelenik meg semmilyen telefonkönyvben.
Adatbázistiltás
Adatbázis-készítő cégek számára nem adunk információt. Ezt a tiltást - amennyiben az Előfizető másként nem rendelkezik - minden Előfizetőnknek az előfizetés megkötésekor aktiváljuk, így a Telenor Előfizetőiről semmilyen adatbázis-készítő cég számára nem nyújt információt.
Tudakozótiltás
Az Előfizető hozzájárulása nélkül sem a Telenor Telefonos ügyfélszolgálata, sem más tudakozók nem adnak ki információt az előfizetői adatokkal (Előfizetői szerződésen megjelölt név, állandó lakhely, telefonszám) kapcsolatban.
A Telenor Előfizetői adatokat harmadik személynek tudományos, közvélemény- vagy piackutatási, valamint direkt marketing célokra semmilyen körülmények között nem szolgáltat ki.
V. Szüneteltetés
Az Előfizetőnek a Díjszabásban rögzített díj megfizetése esetén lehetősége van arra, hogy az előfizetést határozatlan időre - az adott előfizetői hívószám vonatkozásában fennálló előfizetői jogviszony alatt bármeddig - szüneteltesse, valamint a szünetelés után kérje a rendszerbe történő visszakapcsolást. A Szolgáltatás szüneteltetését kérheti írásban, személyesen az értékesítési pontokon, valamint telefonon a nap 24 órájában működő Telefonos Ügyfélszolgálati vonal felhívásával ügyfélszolgálati jelszó segítségével.
Ha az előfizetői szolgáltatás az Előfizető kérésére szünetel, annak időtartamára az előfizetőt csak - az Előfizetői Szerződésben feltüntetett - csökkentett, indokolt és méltányos díj fizetésére lehet kötelezni.
A szüneteltetés megszüntetése, azaz a SIM-kártya újraaktiválása bármikor díjmentesen kérhető.
VI. SIM-kártya és készülékletiltás
A SIM-kártya és mobilkészülék elvesztését, ellopását az Előfizetőnek jelentenie kell a Telenor felé, annak érdekében, hogy a SIM-kártya, mobilkészülék letiltásra kerüljön és illetéktelen személy ne telefonálhasson az Előfizető számlájára.
A letiltás legegyszerűbben a 1220-as Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhető ügyintézőnktől.
Hűségnyilatkozat aláírásával vásárolt készülék letiltása az Előfizetői szerződés másolatával, vagy a Jótállási jegy másolatával és a rendőrségi feljelentés másodpéldányával kérhető. Fontos, hogy a feljelentésben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát.
A feljelentés elmulasztása esetén egy letiltási kérelmet kell eljuttatni hozzánk. A kérelemnek tartalmaznia kell a tulajdonos adatait, a készülék IMEI számát és egy egyértelmű nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a készülék saját tulajdonban van.
A letiltási kérelem eljuttatható hozzánk személyesen, illetve faxon is a 0620/930-13-15 faxszámra.
VII. SIM-kártya pótlása az eddig használt mobiltelefonszám megtartásával
Új SIM-kártya személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az Előfizető kérheti vagy más személy meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel.
Hűségnyilatkozat aláírásával vásárolt előfizetés esetén, a szerződéskötéskor aláírt Nyilatkozat alapján a SIM-kártya pótlására a szüneteltetéstől számítva 14 nap áll rendelkezésre. Amennyiben a kártya pótlása a rendelkezésre álló 14 napon belül nem történik meg, a Telenor kiszámlázza a készülékvásárlási kedvezményt.
A kártya pótlása díjköteles.
Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek: személyi igazolványod és lakcímkártyád. Ha más nevében jársz el, akkor egy erre a célra kiállított meghatalmazás szükséges, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazás tárgyát, a meghatalmazó és a meghatalmazott személyek adatait, személyazonosító okmányainak számait és aláírásait, valamint két tanú nevét, lakcímét és aláírását.
VIII. Számhordozás
Milyen előnyöket jelent a számhordozhatóság?
- Nem kell lemondani a megszokott telefonszámról, így bátran válogathatsz ajánlataink között.
- A Telenor nem különbözteti meg a hordozott, illetve nem hordozott telefonszámokat, ugyanolyan fontos és megbecsült számunkra minden előfizetőnk.
Mit kínál a Telenor?
- A Telenor Magyarország Zrt. biztos háttérrel, sokéves tapasztalattal, kimagasló szakértelemmel és jelentős tőkeerővel rendelkezik mind az analóg, mind a digitális mobiltelefon-hálózatok tervezése, építése és üzemeltetése területén.
- Országos szintű lefedettséggel, biztos technikai háttérrel, kiváló hangminőséggel és technológiai újdonságainkkal szolgáljuk előfizetőink elégedettségét.
- Országszerte 6 bemutatóteremben várnak felkészült munkatársaink, de szolgáltatásaink a több száz üzletet magába foglaló Telenor Partner üzlethálózatunkon keresztül is elérhető.
- A Telenor a világ több száz országában biztosítja a külföldi telefonálás lehetőségét.
- Előfizetőink bizalmát és hűségét személyre szóló kedvezményekkel jutalmazzuk a BónuszProgram keretében.
- Széles tarifacsomag-kínálatunkból igényeid szerint választhatsz. Könnyen áttekinthető, minden hívásirányba, bármely időszakban azonos percdíjakat kínáló, illetve hívásszokásaidnak leginkább megfelelő tarifacsomagokkal, kedvező percdíjakkal, változatos szolgáltatásokkal és a legújabb készülékekkel állunk rendelkezésedre.
- Költségcsökkentő szolgáltatásaink és feltöltőkártya-kedvezményeink segítségével további kedvező lehetőségeket nyújtunk.
- Elektronikus ügyfélszolgálatunkon, a Telenor Online-on, akár otthonról, interneten keresztül is intézheted ügyeidet.
Számhordozási eljárás lefolytatására csak az előfizető jogosult.
A számhordozhatóság további eljárási szabályairól a hatályos Általános Szerződési Feltételekben nyújtunk információt.
További információkról a www.telenor.hu oldalon olvashatsz.