Red Bull MOBILE

Előfizetői adatok módosítása

I. Átírás 

a) Eladó részéről szükséges dokumentumok: 

  • személyi igazolvány 
  • Előfizetői szerződés 
  • SIM-kártya 
  • lemondó nyilatkozat 
  • nyilatkozat aláírása a fennmaradt költségek kifizetéséről 

b) Vevő részéről szükséges dokumentumok: 
Az új előfizetés vásárlása esetén szükséges dokumentumok 

Az átírás díja: 

Alkalmanként bruttó 4690 Ft, magánszemélyről közvetlen hozzátartozóra történő átírás esetében. 

II. Név- és címváltozás 

Állandó lakcím vagy az Előfizető nevének módosítása: 

Amennyiben az Előfizető állandó lakcíme vagy neve változik meg, a módosítás díjmentesen kérhető, de ebben az esetben csak személyes vagy írásban történő bejelentést tudunk elfogadni. 

A módosítás az alábbiak szerint kérhető: 

  • írásban jelszó vagy ügyfélszám feltüntetésével levelezési címünkre (Telenor Magyarország Zrt. Adminisztrációs Háttériroda, 2045 Törökbálint, Pannon út 1.), küldött kérelemmel. A kérelemhez minden esetben csatolni kell a változást igazoló iratok másolatát. Fontos, hogy kizárólag az Előfizető aláírásával ellátott kérelmet fogadjuk el! 
  • személyesen a Telenor bármely bemutatótermében. Személyes eljárás esetén a következő dokumentumra lesz szüksége: 

Magyar állampolgárságú személy: 

  • az Előfizető személyi igazolványa vagy útlevél vagy új típusú vezetői engedély 
  •  a változást igazoló iratok. 

Fontos, hogy ebben az esetben meghatalmazást nem fogadunk el. 


Külföldi magánszemély: 

Címmódosítás: 

  • a külföldi magánszemély tartózkodási engedélye, amelyben szerepel az új cím 

Névmódosítás: 

  • az új tartózkodási engedély, amelyben szerepel az új és a régi név, illetve amennyiben az Előfizető régi nevét nem tartalmazza az új tartózkodási engedélye, akkor az új nevet tartalmazó tartózkodási engedély és a névváltozást igazoló jogerős határozat.


III. Számcsere 

A Számcsere szolgáltatás segítségével lehetőséged van a jelenlegi telefonszámodat egy másik, általunk ajánlott számra kicserélni. 

A számcsere díja: bruttó 5 625 Ft

A meglévő telefonszám egyedi hívószámra is cserélhető, ha a kért szám még szabad és kiadható. 

Az egyedi hívószám díja bruttó 6 250 Ft

A számcserével egy időben kérheted a Szövegbemondás szolgáltatást, melynek segítségével a régi telefonszámodat hívók egy általad elmondott tájékoztatást kaphatnak az új számról. 

  • A Szövegbemondás szolgáltatás egy vagy két hónapra - ezt a megrendeléskor kell eldöntened - kizárólag a számcserével egy időben rendelhető meg, a későbbiekben erre nincs lehetőség! 
  • A szolgáltatás díja egy hónap megrendelése esetén bruttó 1 250 Ft, két hónap megrendelése esetén bruttó 2 500 Ft. A szolgáltatás a lejárat előtt lemondható; ebben az esetben a szolgáltatás teljes havi díját kiszámlázzuk. 

A Számcsere és a Szövegbemondás szolgáltatás díjait a következő számlán terheljük. 

IV. Titkosítás 

Telefonkönyvtiltás 

A szolgáltatás igénybevételével az Előfizetői szerződésen általad megadott név, állandó lakhely és telefonszám nem jelenik meg semmilyen telefonkönyvben. 

Adatbázistiltás 

Adatbázis-készítő cégek számára nem adunk információt. Ezt a tiltást - amennyiben az Előfizető másként nem rendelkezik - minden Előfizetőnknek az előfizetés megkötésekor aktiváljuk, így a Telenor Előfizetőiről semmilyen adatbázis-készítő cég számára nem nyújt információt. 

Tudakozótiltás 

Az Előfizető hozzájárulása nélkül sem a Telenor Telefonos ügyfélszolgálata, sem más tudakozók nem adnak ki információt az előfizetői adatokkal (Előfizetői szerződésen megjelölt név, állandó lakhely, telefonszám) kapcsolatban. 

A Telenor Előfizetői adatokat harmadik személynek tudományos, közvélemény- vagy piackutatási, valamint direkt marketing célokra semmilyen körülmények között nem szolgáltat ki. 


V. Szüneteltetés 

Az Előfizetőnek a Díjszabásban rögzített díj megfizetése esetén lehetősége van arra, hogy az előfizetést határozatlan időre - az adott előfizetői hívószám vonatkozásában fennálló előfizetői jogviszony alatt bármeddig - szüneteltesse, valamint a szünetelés után kérje a rendszerbe történő visszakapcsolást. A Szolgáltatás szüneteltetését kérheti írásban, személyesen az értékesítési pontokon, valamint telefonon a nap 24 órájában működő Telefonos Ügyfélszolgálati vonal felhívásával ügyfélszolgálati jelszó segítségével. 

Ha az előfizetői szolgáltatás az Előfizető kérésére szünetel, annak időtartamára az előfizetőt csak - az Előfizetői Szerződésben feltüntetett - csökkentett, indokolt és méltányos díj fizetésére lehet kötelezni. 

A szüneteltetés megszüntetése, azaz a SIM-kártya újraaktiválása bármikor díjmentesen kérhető


VI. SIM-kártya és készülékletiltás 

A SIM-kártya és mobilkészülék elvesztését, ellopását az Előfizetőnek jelentenie kell a Telenor felé, annak érdekében, hogy a SIM-kártya, mobilkészülék letiltásra kerüljön és illetéktelen személy ne telefonálhasson az Előfizető számlájára. 

A letiltás legegyszerűbben a 1220-as Telefonos ügyfélszolgálatunkon kérhető ügyintézőnktől. 

Hűségnyilatkozat aláírásával vásárolt készülék letiltása az Előfizetői szerződés másolatával, vagy a Jótállási jegy másolatával és a rendőrségi feljelentés másodpéldányával kérhető. Fontos, hogy a feljelentésben fel kell tüntetni a mobiltelefon IMEI számát. 

A feljelentés elmulasztása esetén egy letiltási kérelmet kell eljuttatni hozzánk. A kérelemnek tartalmaznia kell a tulajdonos adatait, a készülék IMEI számát és egy egyértelmű nyilatkozatot arra vonatkozóan, hogy a készülék saját tulajdonban van. 

A letiltási kérelem eljuttatható hozzánk személyesen, illetve faxon is a 0620/930-13-15 faxszámra. 


VII. SIM-kártya pótlása az eddig használt mobiltelefonszám megtartásával
 

Új SIM-kártya személyesen igényelhető a letiltástól számított 2 hónapon belül. Fontos tudni, hogy a kártya pótlását az Előfizető kérheti vagy más személy meghatalmazással. Amennyiben a kártya pótlása a szüneteltetéstől számított 2 hónapon belül nem történik meg, a továbbiakban havidíjat számítunk fel. 

Hűségnyilatkozat aláírásával vásárolt előfizetés esetén, a szerződéskötéskor aláírt Nyilatkozat alapján a SIM-kártya pótlására a szüneteltetéstől számítva 14 nap áll rendelkezésre. Amennyiben a kártya pótlása a rendelkezésre álló 14 napon belül nem történik meg, a Telenor kiszámlázza a készülékvásárlási kedvezményt. 

A kártya pótlása díjköteles. 

Az eljáráshoz a következő dokumentumok szükségesek: személyi igazolványod és lakcímkártyád. Ha más nevében jársz el, akkor egy erre a célra kiállított meghatalmazás szükséges, melynek tartalmaznia kell a meghatalmazás tárgyát, a meghatalmazó és a meghatalmazott személyek adatait, személyazonosító okmányainak számait és aláírásait, valamint két tanú nevét, lakcímét és aláírását. 

VIII. Számhordozás 

Milyen előnyöket jelent a számhordozhatóság? 

  • Nem kell lemondani a megszokott telefonszámról, így bátran válogathatsz ajánlataink között. 
  • A Telenor nem különbözteti meg a hordozott, illetve nem hordozott telefonszámokat, ugyanolyan fontos és megbecsült számunkra minden előfizetőnk.
     

Mit kínál a Telenor? 

  • A Telenor Magyarország Zrt. biztos háttérrel, sokéves tapasztalattal, kimagasló szakértelemmel és jelentős tőkeerővel rendelkezik mind az analóg, mind a digitális mobiltelefon-hálózatok tervezése, építése és üzemeltetése területén. 
  • Országos szintű lefedettséggel, biztos technikai háttérrel, kiváló hangminőséggel és technológiai újdonságainkkal szolgáljuk előfizetőink elégedettségét. 
  • Országszerte 6 bemutatóteremben várnak felkészült munkatársaink, de szolgáltatásaink a több száz üzletet magába foglaló Telenor Partner üzlethálózatunkon keresztül is elérhető. 
  • A Telenor a világ több száz országában biztosítja a külföldi telefonálás lehetőségét. 
  • Előfizetőink bizalmát és hűségét személyre szóló kedvezményekkel jutalmazzuk a BónuszProgram keretében. 
  • Széles tarifacsomag-kínálatunkból igényeid szerint választhatsz. Könnyen áttekinthető, minden hívásirányba, bármely időszakban azonos percdíjakat kínáló, illetve hívásszokásaidnak leginkább megfelelő tarifacsomagokkal, kedvező percdíjakkal, változatos szolgáltatásokkal és a legújabb készülékekkel állunk rendelkezésedre. 
  • Költségcsökkentő szolgáltatásaink és feltöltőkártya-kedvezményeink segítségével további kedvező lehetőségeket nyújtunk. 
  • Elektronikus ügyfélszolgálatunkon, a Telenor Online-on, akár otthonról, interneten keresztül is intézheted ügyeidet. 

Számhordozási eljárás lefolytatására csak az előfizető jogosult. 

A számhordozhatóság további eljárási szabályairól a hatályos Általános Szerződési Feltételekben nyújtunk információt. 

További információkról a www.telenor.hu oldalon olvashatsz.