Ügyfélazonosítás és jelszó
Lehetőség van egy könnyen megjegyezhető, az Előfizető azonosítására szolgáló jelszó megadására, amely a későbbiekben bármikor megváltoztatható.
A meglévő jelszó kiadására nincs lehetőség. Elfelejtett jelszó esetén új jelszó megadására az Online Ügyfélszolgálati oldalon keresztül vagy személyesen van mód.
A jelszó típusai
Kártyaszintű jelszó: az adott számlás telefonszámmal kapcsolatos adatok, változások hozzáférhetők, illetve használatával az adott telefonszámmal kapcsolatban módosításokra van lehetőség.
Ügyfélszintű jelszó: használatával számlás előfizetőnk a tulajdonában lévő összes előfizetéssel kapcsolatos adatokhoz, változásokhoz hozzáférhet, illetve lehetősége van az összes előfizetéssel kapcsolatban módosításokra.
A jelszóval kapcsolatos általános információk:
- Kizárólag 6 karakter hosszú lehet.
- Numerikus karaktereket tartalmazhat (arab számok, 0-9-ig).
- Nincs lehetőség szóköz, alfanumerikus karakter és írásjel használatára (?, : ; > stb.) Ettől eltérő formátumú jelszó sem új jelszóként, sem régi jelszó módosításaként nem adható meg.
A jelszó megadása/módosítása
Új Előfizetői szerződés megkötésekor már a vásárlás helyszínén lehetőség van egy könnyen megjegyezhető, az Előfizető azonosítására szolgáló jelszó megadására, amely a későbbiekben bármikor módosítható.
Jelszó megadása/módosítása csak a tulajdonos által történhet. A tulajdonost nem képviselheti más, meghatalmazást nem fogadunk el.
Személyesen:
- Aktív és felfüggesztett előfizetés esetén van lehetőség jelszó megadására/módosítására.
- Megszüntetett előfizetés esetén, nem lehetséges jelszó megadása/módosítása
Telefonos Ügyfélszolgálaton:
- Telefonos Ügyfélszolgálaton ügyfélszintű jelszó megadására/módosítására nincs lehetőség.
Online Ügyfélszolgálati oldalon keresztül:
- Számlás előfizetőink esetében az előfizetésnek aktív státuszban kell lennie.
További információkról a www.telenor.hu oldalon olvashatsz.